In onze webshop
Telefonisch
Door een digitale offerte via mail te akkoorderen
In onze webshop
Telefonische bestelling of bestelling via email
Afhalen
Bij het afhalen in ons magazijn is het wenselijk dat u met 2 personen komt om de materialen in te laden. Let hierbij op veiligheidsschoenen en handschoenen in geval van het laden van glaspanelen.
Het glas dient vervoerd te worden op een glasbok, deze kunt u in overleg van ons gebruiken. Houdt u er bij het vervoeren van een glazen schuifwand rekening mee dat het railsysteem uit 1 stuk bestaat. De lengte die u moet kunnen vervoeren, is dus de totale lengte van de schuifwand, dit kan tot 600cm zijn.
Bezorgen
Uw bestelling kan ook bij u thuis worden geleverd door ons bezorgteam.
Hieronder geven wij een realistische indicatie van de levertijd weer. Als u producten uit meerdere categorieën besteld heeft, kunt u de langste levertermijn aanhouden. Alle producten worden tegelijk geleverd of staan tegelijkertijd klaar om af te halen, dit gebeurd beide altijd op afspraak. Hiervoor nemen we telefonisch contact met u op de eerstvolgende werkdag nadat we uw bestelling ontvangen hebben.
Om de montage voor u zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij de handleiding hier alvast digitaal voor u klaarstaan.
In onze productiehal worden de producten zover als mogelijk afgemonteerd en op maat gemaakt. Als u de montagehandleiding nauwkeurig volgt, kan er eigenlijk niks misgaan. De plaatsing is dan door vrijwel iedereen goed uit te voeren. Zijn er tijdens het monteren vragen? Dan assisteren we u graag telefonisch!
U heeft een slagschroevendraaier nodig en een waterpas. Alle profielen worden compleet op maat aangeleverd, u hoeft dus niet zelf te zagen. Ook bevestigingsmaterialen, zoals schroeven en kit, worden allemaal meegeleverd.
Wij bieden u inderdaad een montageservice aan voor het geval u de installatie liever wilt uitbesteden. Voor de tarieven hiervoor kunt u het best telefonisch contact met ons opnemen. Wij kunnen dan alle mogelijkheden doorspreken en direct een totaal kostenplaatje voor u berekenen. Wanneer u via email of een contactformulier uw vraag stelt, nemen wij telefonisch contact met u op om uw situatie en wensen door te spreken.
Als u een beschadiging constateert, vragen wij om hiervan een duidelijke foto te sturen naar info@uwglasvoorbuiten.nl of via ons contactformulier. Als u hierbij uw ordernummer, naam en woonplaats noteert, kunnen wij uw melding direct goed oppakken. Wij streven ernaar altijd een passende oplossing te bieden. Het is wel belangrijk dat u de betreffende onderdelen niet monteert. We kunnen na het monteren niet meer nagaan waar de beschadiging is ontstaan en hierop geen service meer verlenen.
Het kan voorkomen dat de levering vertraagd is vanwege drukte op de weg of een defect aan een vervoersmiddel. Wij vragen hiervoor uw begrip. Uiteraard wordt u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte gebracht zodra er zich dit voordoet, zodat u niet onnodig hoeft te wachten.
Het is niet mogelijk uw bestelling te retourneren na het leveren of afhalen. Dit heeft ermee te maken dat al onze producten op bestelling op maat worden gemaakt en alle houten producten worden speciaal voor u in gewenste kleur verduurzaamd. Wij zorgen er op deze manier voor dat alle producten eenvoudig door u zelf te installeren zijn en een zo lang mogelijke levensduur hebben. Doordat we ernaar streven een kwalitatief hoogwaardig product voor u samen te stellen, hopen we dat er geen behoefte ontstaat de producten te retourneren. Mocht er onverhoopt toch iets zijn waarover u niet tevreden bent, zoeken we in overleg graag naar een passende oplossing.
In sommige gevallen is dit mogelijk, afhankelijk van de status van de bestelling. Wij vragen u telefonisch contact met ons op te nemen als dit het geval is.
Zijn er na het lezen van deze vragen en antwoorden toch nog vragen niet beantwoord? Wij beantwoorden deze alsnog graag op een andere manier. Neemt u gerust contact met ons op!