Uw glas voor buiten: 4.8
4,8

Lees de recensies

0
0

Veelgestelde vragen

Op deze pagina beantwoorden wij de veelgestelde vragen zo volledig mogelijk per onderdeel.

BESTELLEN

Het is erg belangrijk om goed op te meten welke afmetingen u beschikbaar heeft om de producten te plaatsen. De juiste handleiding hiervoor kunt u vinden op onze instructiepagina. Als u de maten weet voordat u gaat bestellen, zal het bestelproces eenvoudig zijn.

In onze webshop 

  • Navigeer via het menu of de zoekbalk naar het product dat u wilt bestellen. Met het filter kunt u eenvoudig filteren naar het juiste product. 
  • Maak het product compleet door de juiste afmetingen in te vullen en uw gewenste kleur en opties te kiezen. 
  • Voeg het product toe aan uw winkelwagen. 
  • Herhaal deze stap als het om meerdere producten gaat die u wilt bestellen. 
  • Klik vanuit het winkelwagentje op ‘bestellen’ en vul uw persoonsgegevens in. 
  • Kies de gewenste levermethode. Aan de hand hiervan verschijnen ook de eventuele bezorgkosten.  
  • Kies de betaalmethode die bij u past en rond uw bestelling af. 
  • U ontvangt een bevestigingsmail van uw bestelling. 
  • Uw Glas voor Buiten neemt de volgende werkdag telefonisch contact met u op voor de levering. 

 

Telefonisch 

  • Wanneer u graag persoonlijk contact met ons heeft, kunnen wij u telefonisch door het bestelproces heen helpen. 
  • U krijgt een adviseur te spreken die u inhoudelijk kan adviseren en eventuele vragen direct kan beantwoorden. 
  • Wij kunnen uw wensen doornemen en uw bestelling telefonisch in ontvangst nemen. 
  • De betaalmogelijkheden worden met u doorgenomen en het moment van levering wordt met u afgesproken. 
  • Wij sturen u een factuur toe via email en bevestigen daarop de gemaakte afspraken. 

 

Door een digitale offerte via mail te akkoorderen 

  • Wanneer u een offerte bij ons heeft opgevraagd en deze wilt akkoorderen, kunt u dit doen door via email te reageren op de toegestuurde offerte. 
  • Uw Glas voor Buiten neemt de volgende werkdag telefonisch contact met u om de betaalmogelijkheden door te nemen en de levering met u af te spreken. 
  • Wij sturen u een factuur toe via email en bevestigen daarop de gemaakte afspraken. 

BETALEN

Wanneer u heeft gekozen voor een betaalmethode en verderop in het betaalproces de betaling afbreekt, kan het zijn dat de webshop uw bestelling niet goed heeft verwerkt. U kunt dan het best telefonisch cocntact met ons opnemen tussen 9uur en 16uur zodat we in het systeem kunnen zien of uw bestelling goed bij ons is aangekomen. Dan bespreken wij met u wat de beste methode is om de bestelling eventueel alsnog te kunnen plaatsen en hoe u kunt betalen.

In onze webshop 

  • iDeal 
  • Mastercard 
  • Bankoverschrijving 
  • Per pin bij het afhalen van uw bestelling 

 

Telefonische bestelling of bestelling via email 

  • Bankoverschrijving 
  • Betaallink 
  • Per pin bij het afhalen van uw bestelling 
Bij uw bestelling in de webshop kunt u ervoor kiezen de bestelling direct af te rekenen. Ook is het mogelijk de bestelling te betalen op het moment dat wij uw bestelling leveren of wanneer u uw bestelling afhaalt.

BEZORGEN & AFHALEN

Afhalen 

  • Afhalen in ons magazijn in Emmen met eigen vervoer 
  • Afhalen in ons magazijn in Emmen en een aanhanger van Uw Glas voor Buiten hiervoor gebruiken. Dit is mogelijk bij bestellingen tot een lengte van 400cm. U betaalt hiervoor bij het afhalen van uw bestelling een contante borg van € 50,- die u weer terugkrijgt zodra u de aanhanger terug heeft gebracht. 

 

Bij het afhalen in ons magazijn is het wenselijk dat u met 2 personen komt om de materialen in te laden. Let hierbij op veiligheidsschoenen en handschoenen in geval van het laden van glaspanelen.  

Het glas dient vervoerd te worden op een glasbok, deze kunt u in overleg van ons gebruiken. Houdt u er bij het vervoeren van een glazen schuifwand rekening mee dat het railsysteem uit 1 stuk bestaat. De lengte die u moet kunnen vervoeren, is dus de totale lengte van de schuifwand, dit kan tot 600cm zijn. 

 

Bezorgen 

Uw bestelling kan ook bij u thuis worden geleverd door ons bezorgteam. 

Hieronder geven wij een realistische indicatie van de levertijd weer. Als u producten uit meerdere categorieën besteld heeft, kunt u de langste levertermijn aanhouden. Alle producten worden tegelijk geleverd of staan tegelijkertijd klaar om af te halen, dit gebeurd beide altijd op afspraak. Hiervoor nemen we telefonisch contact met u op de eerstvolgende werkdag nadat we uw bestelling ontvangen hebben. 

  • Glazen schuifwanden uit voorraad: binnen 10 werkdagen 
  • Glazen schuifwanden met afwijkende maten: binnen 20 werkdagen 
  • Vaste kozijnen binnen standaard maten: binnen 15 werkdagen 
  • Vaste kozijnen met afwijkende maten: binnen 20 werkdagen 
  • Blokhut ramen en deuren: binnen 10 werkdagen 

MONTAGE

Om de montage voor u zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij de handleiding hier alvast digitaal voor u klaarstaan. 

In onze productiehal worden de producten zover als mogelijk afgemonteerd en op maat gemaakt. Als u de montagehandleiding nauwkeurig volgt, kan er eigenlijk niks misgaan. De plaatsing is dan door vrijwel iedereen goed uit te voeren. Zijn er tijdens het monteren vragen? Dan assisteren we u graag telefonisch! 

U heeft een slagschroevendraaier nodig en een waterpas. Alle profielen worden compleet op maat aangeleverd, u hoeft dus niet zelf te zagen. Ook bevestigingsmaterialen, zoals schroeven en kit, worden allemaal meegeleverd. 

Wij bieden u inderdaad een montageservice aan voor het geval  u de installatie liever wilt uitbesteden. Voor de tarieven hiervoor kunt u het best telefonisch contact met ons opnemen. Wij kunnen dan alle mogelijkheden doorspreken en direct een totaal kostenplaatje voor u berekenen. Wanneer u via email of een contactformulier uw vraag stelt, nemen wij telefonisch contact met u op om uw situatie en wensen door te spreken. 

SERVICE EN GARANTIE

Als u een beschadiging constateert, vragen wij om hiervan een duidelijke foto te sturen naar info@uwglasvoorbuiten.nl of via ons contactformulier. Als u hierbij uw ordernummer, naam en woonplaats noteert, kunnen wij uw melding direct goed oppakken. Wij streven ernaar altijd een passende oplossing te bieden. Het is wel belangrijk dat u de betreffende onderdelen niet monteert. We kunnen na het monteren niet meer nagaan waar de beschadiging is ontstaan en hierop geen service meer verlenen. 

Het kan voorkomen dat de levering vertraagd is vanwege drukte op de weg of een defect aan een vervoersmiddel. Wij vragen hiervoor uw begrip. Uiteraard wordt u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte gebracht zodra er zich dit voordoet, zodat u niet onnodig hoeft te wachten. 

RETOURNEREN

Het is niet mogelijk uw bestelling te retourneren na het leveren of afhalen. Dit heeft ermee te maken dat al onze producten op bestelling op maat worden gemaakt en alle houten  producten worden speciaal voor u in gewenste kleur verduurzaamd. Wij zorgen er op deze manier voor dat alle producten eenvoudig door u zelf te installeren zijn en een zo lang mogelijke levensduur hebben. Doordat we ernaar streven een kwalitatief hoogwaardig product voor u samen te stellen, hopen we dat er geen behoefte ontstaat de producten te retourneren. Mocht er onverhoopt toch iets zijn waarover u niet tevreden bent, zoeken we in overleg graag naar een passende oplossing. 

In sommige gevallen is dit mogelijk, afhankelijk van de status van de bestelling. Wij vragen u telefonisch contact met ons op te nemen als dit het geval is. 

Zijn er na het lezen van deze vragen en antwoorden toch nog vragen niet beantwoord? Wij beantwoorden deze alsnog graag op een andere manier. Neemt u gerust contact met ons op! 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram